نمایش 1–24 از 9023 نتیجه

نمایش 9 24 36

دسته بندی نشده (2471)

آلمانی (209)

اسپانیایی (213)

انگليسی (3860)

ایتالیایی (52)

ترکی استانبولی (68)

دیگر زبان ها (42)

روسی (45)

عربی (13)

فارسی (26)

فرانسه (1854)

در این فروشگاه کتاب زبان آنلاین آرشیو کاملی از منابع و کتابهای آموزش زبان، کتابهای آزمونهای زبان، کتابهای داستان و رمان زبان و غیره به زبانهای انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و دیگر زبانها با توضیحات و مشخصات کامل فنی جهت انتخاب و خرید آنلاین کتابهای زبان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

از طریق منوی سایت میتوانید به کتابهای خارجی هر زبان در موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید.

فروشگاه دیگر کتابهای زبان انتشارات وصال : VesalBookshop.com

 

فروشگاه کتاب زبان

بهترین راه برای یادگیری یک زبان چیست؟

” “سریعترین راه برای یادگیری کلمات جدید چیست؟” “چگونه می توانم مانند یک بومی صحبت کنم؟” “آیا من واقعاً باید گرامر بخوانم؟”

همه ما می خواهیم از روشهای مطالعه مأثر استفاده کنیم تا بتوانیم یک زبان را سریع یاد بگیریم و به خوبی صحبت کنیم.

چگونه می توان فهمید که وقت خود را صرف کارهای درست می کنیم؟

به هر کجا که مراجعه کنید ، معلمان زبان از روش های مختلفی استفاده می کنند و توصیه های متناقضی را ارائه می دهند. برخی با حفظ لیست کلمات ، واژگان را یاد می گیرند ، برخی دیگر با خواندن آن را به طور طبیعی جذب می کنند. برخی ابتدا بر روی اصوات تمرکز می کنند ، دیگران ترجیح می دهند که در ادامه کار تلفظ خود را بهبود بخشند. برخی از آنها به تمرین های دستور زبان قسم می خورند ، دیگران هرگز کتاب درسی را باز نمی کنند.

خوشبختانه زبان آموزان تنها کسانی نیستند که در مورد این سالات گیج کننده بوده اند. زبان شناسان ، افرادی که علم زبان را مطالعه می کنند ، دهه ها با مشاهده چگونگی یادگیری زبان ها مردم صرف کرده اند. و گرچه آنها هنوز همه پاسخها را ندارند ، آنها چیزهای جالب زیادی راجع به اینکه چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست کشف کرده اند.

بنابراین بیایید نگاهی به برخی از سوالات متداول در یادگیری زبان ، آنچه علم در مورد آنها می گوید ، داشته باشیم. ما همچنین به استراتژی هایی که علم ارائه می دهد و می تواند به ما در یادگیری زبان بهتر کمک کند ، نگاه خواهیم کرد.